Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 maja 2017

O gotowaniu - wywiad

Julia P.: 
Dzień dobry. Czy mogę zadać Ci kilka pytań?
Tata Julii: 
Oczywiście.
Julia P.: 
Kiedy zacząłeś gotować?
Tata Julii: 
Zacząłem gotować, kiedy miałem mniej więcej tyle lat co ty.
Julia P.: 
Jaka była twoja pierwsza potrawa?
Tata Julii: 
Nie pamiętam dokładnie, ale była to chyba zupa pomidorowa.
Julia P.: 
Kto Cię uczył gotować?
Tata Julii: 
Moja mama. Była najlepszą kucharką w całej rodzinie.
Julia P.: 
Jaka jest najprostsza potrawa według ciebie?
Tata Julii: 
Myślę, że naleśniki z serem. To mi najlepiej wychodziło.
Julia P.: 
Gdzie nauczyłeś się gotować?
Tata Julii: 
W domu kiedy była u mnie ciocia Ala.
Julia P.: 
Jaka jest najostrzejsza przyprawa?
Tata Julii: 
Pieprz cayenne lub papryczka chilli.
Julia P.: 
Dlaczego tak dobrze gotujesz?
Tata Julii: 
Ponieważ wkładam w to serce.
Julia P.: 
Dziękuję za rozmowę.
Tata Julii:
Dziękuję.


Julia P. kl. V a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.