Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 kwietnia 2017

List prywatny

Poniżej prezentujemy listy napisane przez uczniów kl. III B


Białystok, 22 marca 2017 r.

Droga Melu!

     Piszę do Ciebie ten list, ponieważ chcę Ci opowiedzieć, jak w naszej szkole został zorganizowany pierwszy dzień wiosny.
     21 marca spotkaliśmy się w sali gimnastycznej. Wiosna przysłała do nas telegram, w którym napisała, że zima uwięziła ją w pieczarze i uwolni, gdy dzieci zrobią to, co ona każe. Przygotowała dla nas różne zadania. Z pierwszym poradziliśmy sobie bardzo dobrze, ponieważ musieliśmy zaśpiewać piosenkę. W drugim - klasy musiały zaprezentować rymowankę o wiośnie. Nasza brzmiała tak: „Idzie wiosna z kwiatami i macha do nas żółtymi żonkilami”. Po tych zadaniach pani przeczytała nam list, który znalazła, gdy żegnaliśmy marzannę. Na koniec dziewczynki reprezentujące każdą klasę, przebrane za wiosnę, zatańczyły taniec radości.
     Bardzo podobało mi się wspólne śpiewanie. Mam nadzieję, że Ty też miło spędziłaś pierwszy dzień wiosny w swojej szkole.


Ściskam mocno!
Oliwka K.

PS
W drugim liście Wiosna napisała, że zła Zima ją uwolniła, dzięki czemu mogła już przyjść. Poprosiła nas, abyśmy, wracając ze szkoły, poszukali oznaków jej obecności.




Białystok, 16 II 2017 r.


Droga Haniu!

    Piszę do Ciebie ten list, ponieważ chcę Ci opowiedzieć o mojej wczorajszej wycieczce do Supraśla.
    Na początku jechaliśmy kuligiem przez las. Potem przez długi czas rzucaliśmy się śnieżkami i bawiliśmy się na śniegu. Następnie było ognisko. Piekliśmy kiełbaski, chleb i pianki. To był wspaniały dzień.
  Napisz mi, proszę, o swoim wyjeździe na kulig. Mam nadzieję, że Ty też miło spędziłaś czas na świeżym powietrzu. Z niecierpliwością czekam na Twoją odpowiedź.

Pozdrawiam serdecznie.
Hania L.

P.S. Po bitwie na śnieżki byłam cała mokra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.